Ramowy rozkład dnia w przedszkolu dla dzieci 3 letnich
06.00-08.25 |
Zabawy w/g zainteresowań dzieci: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne, inne. Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dziećmi uzdolnionymi. Pozostałe dzieci - zabawy dowolne. |
08.25-08.30 |
Zabawa ruchowa |
08.30-09:00 |
Czynności higieniczno – porządkowe. I śniadanie |
09.00-09.20 |
Zajęcia edukacyjne. |
09.20-10.15 |
Spacery i wycieczki. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, obserwacje przyrodnicze lub gry i zabawy ruchowe. W przypadku niesprzyjającej aury – gry i zabawy w salach, praca w kąciku przyrody. |
10.15-10.30 |
Czynności higieniczno-porządkowe. II śniadanie |
10.30-11.45 |
Odpoczynek – leżakowanie.Bajkoterapia/muzykoterapia/ćwiczenia relaksacyjne. Zabawy tematyczne w/g zainteresowań dzieci. |
11.45-12.15 |
Czynności higieniczno – porządkowe. Obiad – I danie |
12.15-12.45 |
Zajęcia dodatkowe – język angielski. Zabawy w/g zainteresowań dzieci: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne i inne. Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dziećmi uzdolnionymi. Pozostałe dzieci - zabawy dowolne. |
12.45-13.15 |
Czynności higieniczno-porządkowe. Obiad – II danie |
13.15-16.30 |
Realizacja projektów edukacyjnych i programów autorskich. Zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym lub/i zabawy ruchowe w sali gimnastycznej, obserwacje przyrodnicze. Zabawy w/g zainteresowań dzieci: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne, inne. Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dziećmi uzdolnionymi. Pozostałe dzieci – zabawy dowolne. |
Ramowy rozkład dnia w przedszkolu dla dzieci 4 letnich
06.00-08.25 |
Zabawy w/g zainteresowań dzieci: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne i inne. Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dziećmi uzdolnionymi. Pozostałe dzieci - zabawy dowolne. |
08.25 -08.30 |
Zabawa ruchowa |
08.30-09.00 |
Czynności higieniczno – porządkowe I śniadanie |
09.00-09.20 |
Zajęcia edukacyjne |
09.20-10.15 |
Zabawy w/g zainteresowań dzieci: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne i inne. Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dziećmi uzdolnionymi. Pozostałe dzieci - zabawy dowolne. |
10.15-10.30 |
Czynności higieniczno-porządkowe. II śniadanie |
10.30-11.45 |
Spacery i wycieczki. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, obserwacje przyrodnicze lub gry i zabawy ruchowe. W przypadku niesprzyjającej aury – gry i zabawy w salach, praca w kąciku przyrody. Zajęcia dodatkowe dla dzieci - język angielski |
11.45-12.15 |
Czynności higieniczno – porządkowe Obiad – I danie |
12.15-12.45 |
Bajkoterapia/muzykoterapia/ćwiczenia relaksacyjne. Zabawy tematyczne w/g zainteresowań dzieci. |
12.45-13.15 |
Czynności higieniczno-porządkowe Obiad – II danie |
13.15-16.30 |
Zabawy w/g zainteresowań dzieci: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne i inne. Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dziećmi uzdolnionymi. Pozostałe dzieci - zabawy dowolne. Realizacja projektów edukacyjnych, programów autorskich. |
Ramowy rozkład dnia w przedszkolu dla dzieci 5-6 letnich
06.00-08.20 |
Zabawy w/g zainteresowań dzieci: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne, inne. Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dziećmi uzdolnionymi. Pozostałe dzieci - zabawy dowolne |
08.20-08.30 |
Zestaw ćwiczeń porannych. |
08.30-9.00 |
Czynności higieniczno – porządkowe. I śniadanie |
09.00-0.00 |
Zajęcia edukacyjne. |
10.00-10.15 |
Czynności higieniczno-porządkowe. II śniadanie |
10.15-11.45 |
Spacery i wycieczki. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, obserwacje przyrodnicze lub gry i zabawy ruchowe. Zabawy w/g zainteresowań dzieci: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne i inne. Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dziećmi uzdolnionymi.Pozostałe dzieci - zabawy dowolne. Zajęcia dodatkowe - język angielski. |
11.45-12.15 |
Czynności higieniczno – porządkowe. Obiad – I danie |
12.15-12.45 |
Bajkoterapia, ćwiczenia relaksacyjne, zabawy tematyczne w/g zainteresowań dzieci. |
12.45-13.15 |
Czynności higieniczno-porządkowe. Obiad – II danie |
13.15-16.30 |
Zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym lub/i zabawy ruchowe w sali gimnastycznej, obserwacje przyrodnicze. Zabawy w/g zainteresowań dzieci: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne, inne. Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dziećmi uzdolnionymi. Pozostałe dzieci – zabawy dowolne. Realizacja projektów edukacyjnych i programów autorskich. |
Realizacja podstawy programowej: 8:00 – 13:00
Przyprowadzanie dzieci do przedszkola: 6:00 – 8:00
Odbiór dzieci z przedszkola: 13: 50– 16:30
Czas przyprowadzania i odbierania dzieci jest indywidualny – zgodny z podpisaną umową cywilno- prawną.